AZ

Buraxılış imtahanının modeli dəyişdirildi - Şagirdlərə necə təsir edəcək?

Ötən günlərdə Dövlət İmtahan Mərkəzi 2025-ci ildə ümumi orta (9 illik) və tam orta (11 illik) təhsil səviyyələri üzrə buraxılış imtahanlarının proqramlarını açıqladı. Qeyd edildi ki, ümumi orta (9 illik) təhsil səviyyəsi üzrə buraxılış imtahanında xarici dil (ingilis, alman, fransız, rus, ərəb və fars) fənlərindən yeni imtahan modeli tətbiq ediləcək.

Bəs buraxılış imtahanında modelin dəyişdirilməsi şagirdlərin nəticələrinə necə təsir göstərəcək?

Publika.az xəbər verir ki, məsələ ilə bağlı Trend-in suallarını cavablayan Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Təhsildə Təhlil və Kommunikasiyalar Mərkəzinin rəhbəri Kamran Əsədov bildirib ki, 2025-ci ildə ümumi orta (9 illik) təhsil səviyyəsi üzrə buraxılış imtahanında xarici dil fənləri üçün tətbiq ediləcək yeni imtahan modelinin şagirdlərin nəticələrinə təsiri həm müsbət, həm də mənfi cəhətləri ilə diqqətəlayiqdir. Bu dəyişikliklər şagirdlərin dil bilikləri, hazırlıqları və imtahan strategiyalarına görə fərqli şəkildə qiymətləndiriləcək.

O qeyd edib ki, bu dəyişikliyin bir sıra müsbət yönləri mövcuddur.

"Dilin dərin qavranılması və praktiki istifadəsi: Yeni model, şagirdlərin yalnız nəzəri biliklərini deyil, eyni zamanda, dilin praktiki istifadəsini də qiymətləndirəcək. Bu, şagirdlərin dinləmə, danışma və yazı bacarıqlarına daha çox diqqət yetirilməsinə səbəb ola bilər. Dili real həyatda necə istifadə etməyi öyrənmək dilin yalnız dərsdə deyil, xaricdə də tətbiq olunmasına şərait yaradar.

Qlobal miqyasda rəqabət qabiliyyətinin artırılması: Yeni model beynəlxalq təcrübəyə yaxınlaşdırıldıqca, şagirdlərin dili qavrama səviyyələri artır və bu da onların qlobal rəqabət bazarında daha hazırlıqlı olmasına kömək edə bilər. Xarici dil üzrə yüksək səviyyəli imtahan strukturu, tələbələrə beynəlxalq testlərə hazırlıqlı olmaq və dünya miqyasında dil səviyyələrinin tanınmasını asanlaşdırır.

Dilin dərin öyrənilməsinin stimullaşdırılması: Yeni model daha çox dinləmə, danışıq, oxuma və yazma bacarıqlarını yoxlayacağı üçün şagirdlər yalnız qrammatikaya deyil, dilin bütün aspektlərinə əhəmiyyət verməli olacaqlar. Bu da təhsil prosesində daha balanslı bir yanaşma təmin edəcək və şagirdlərin dil bacarıqlarını təkmilləşdirmələrini stimullaşdıracaq.

Texnoloji vasitələrin istifadəsi: Yeni imtahan modeli texnologiyadan istifadəyə əsaslana bilər, məsələn, dinləmə və danışıq imtahanlarının kompüter əsaslı olması şagirdlərin texnoloji bacarıqlarını da artırır. Bu, gələcəkdə texnoloji vasitələrdən istifadənin daha çox tələb olunduğu qlobal iş bazarına hazırlıq baxımından müsbət bir addım olacaq.

Mənfi cəhətlər:

Seçilən
82
5
publika.az

10Mənbələr