...Gələn il Rusiya avtomobil bazarı diler mərkəzlərinin sayında ciddi azalma ilə üzləşə bilər. Ekspertlərin fikrincə, onların sayı üçdə bir qədər azala bilər ki, bu da yüksək kredit faizləri və bazar iştirakçıları arasında əhəmiyyətli borc yükü ilə bağlıdır. Sənaye nümayəndələri xəbərdarlıq edirlər ki, kiçik və orta şirkətlər bu məsələdə xüsusilə həssasdırlar.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə,21 faizlik əsas faiz dərəcəsi həm avtomobil alıcıları, həm də avtosalonlar üçün kreditlərin qiymətini xeyli artırıb. Bu, portfelindəki brendlərin müxtəlifliyi ilə itkilərini kompensasiya edə bilməyən kiçik dilerlər üçün xüsusilə kəskindir. Yüksək borc yükü və gəlirliliyin azalması onları ən həssas edir.
...Bazarda vəziyyət avtomobil kreditlərinin əlçatanlığının azalması ilə daha da ağırlaşır: oktyabrda avtomobillərin alınması üçün kreditlərin verilməsi sentyabr ayı ilə müqayisədə 37 faiz azalıb.
Çin avtomobillərinin satışı ilə məşğul olan avtosalonların gəlirliliyi artıq minimum həddə çatıb və onların bir çoxu bağlanma riski ilə üzləşib.
Mənfi tendensiyalar davam edərsə, dilerlərin sayı indiki 4040-dan 3000-3200-ə qədər azalaraq 2021-ci il səviyyəsinə qayıda bilər.
Bu azalma, ekspertlərin fikrincə, ilk növbədə Çin brendlərini təmsil edən avtosalonlara təsir edəcək, çünki onların sayı son üç ildə xeyli artıb. Böyük şəhərlərdəki dilerlərin bağlanması salonların yüksək konsentrasiyası səbəbindən istehlakçılara ciddi təsir göstərə bilməz. Bununla belə, avtosalonların çox vaxt bir və ya iki şirkət tərəfindən təmsil olunduğu regionlarda bu, avtomobillərin mövcudluğu, onların təmiri və texniki xidməti ilə bağlı problemlər yarada bilər.
Ekspertlərin fikrincə, bəzi dilerlərin bazarı tərk etməsi alıcılar üçün birbaşa təhlükə yaratmır. Bununla belə, uzunmüddətli perspektivdə rəqabətin azalması avtomobilin qiymətlərinin artmasına və zəmanət xidmətinin çətinləşməsinə səbəb ola bilər.
Nazlı Almuradova