Azerbaijan SuperMarket
Pərakəndə əməliyyat təlimləri üzrə mütəxəssis/Operation Trainings Specialist
Son tarix 21 dek 2024 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Vəzifə öhdəlikləri Marketlər və baş ofis üçün daxili vəzifələrlə bağlı təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsində iştirak etmək, təlim matrisinin hazırlanması üzərində işləmək;
- Təlimin konsepsiyasının və məzmununun işlənib hazırlanmasında iştirak etmək, təyin olunmuş təlimləri keçirmək;
- Təlim vərəqələri, təlimat materialları, vasitələr və kitabçalar hazırlamaq və ya hazırlıq prosesinə nəzarət etmək;
- Proseslərdə baş verən dəyişikliklərin davam edən proqramlarda əks olunduğunu təmin etmək;
- Keçirilmiş təlim proqramları ilə əlaqəli bütün məlumat bazalarına müvafiq məlumatları zamanında daxil etmək
- Təlim və inkişaf fəaliyyəti ilə bağlı müvafiq hesabatları hazırlamaq;
- Vəzifə dəyişikliyi zamanı təlim prosesi ilə əlaqəli qeydləri yoxlamaq və dəyişikliklərin uyğunluğuna nəzarət;
- Bütün zəruri resursların, o cümlədən materialların əvvəlcədən təlim üçün hazırlanması;
- İşçilərin təlim və inkişafında yeni trend və vasitələrdən xəbərdar olmaq;
- Şirkət Siyasətlərinin və Standart Əməliyyat Prosedurlarının hər zaman izlənildiyini və onlara əməl olunduğunu təmin etmək.
Tələblər:
- İnsan Resursları üzrə ümumi təcrübələrin başa düşülməsi;
- İctimai nitq / təlim keçirilməsi üzrə özünə inama sahib olmaq;
- Layihələri əlaqələndirmə qabiliyyətinə malik olmaq;
- Yüksək insan yönümlülük və ünsiyyət bacarıqları;
- Analitik düşünmə və problem həll etmə bacarığı;
- Bir neçə tapşırığı eyni zamanda icra edə bilmə bacarığı;
- Vaxtın idarə edilməsi;
- Komandada çalışma bacarığı;
- Emosional zəka;
- Yaradıcı düşünmə;
- Təşəbbüskarlıq;
- Azərbaycan dili üzrə səlist, İngilis dili üzrə orta səviyyədə biliklərə sahib olmaq. Rus dil biliyi üstünlük təşkil edir.
- MS Office proqramlarını bilmək: Outlook, Power Point, Word.
Qeyd: Vakansiya üzrə müraciətlər elektron poçt ünvanına mövzu bölməsində “Pərakəndə əməliyyat təlimləri üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə edə bilərlər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır
Duties:
- Job duties Participate in identification of training needs related to the stores and head office positions, work on development of training matrix
- Participate in development of the concept and content of the training, to conduct the designated trainings;
- Prepare training leaflets, instructional materials, tools and manuals or control the preparation process;
- Propose annual training program and prepare teaching plans
- Ensuring that changes in processes are reflected in ongoing programs;
- Entering timely relevant information in all databases subject to the conducted training programs
- Prepare relevant reports on training and development activities;
- Check the records related to the training process during the change of position and control the compliance of the changes;
- Preparation of all necessary resources, including materials, for training in advance;
- To be aware of new trends and tools in training and development of employees;
- Ensuring that Company Policies and Standard Operating Procedures are followed and adhered to at all times.
Requirements:
- Understanding of common HR practices;
- Having confidence in public speaking / conducting training;
- Having the ability to coordinate projects;
- Strong communication skills;
- Analytical thinking and problem solving skills;
- Ability to perform several tasks at the same time;
- Time management;
- Team player
- Emotional intelligence;
- Creativity
- Initiative;
- To be fluent in Azerbaijani language and have intermediate level knowledge of English language. Russian language is preferred.
- Knowledge of MS Office programs: Outlook, Power Point, Word.
Note: Interested candidates may apply for the role by sending resume to the email address, mentioning "Operation Training Specialist" in theme tab. Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.