AZ

İcbari Sığorta Bürosu işçi axtarır - VAKANSİYA

İcbari Sığorta Bürosu

Kargüzarlıq bölməsinin müdiri

Son tarix 21 dek 2024 - [email protected]

İş yeri:  Bakı.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxil olan yazılı və şifahi müraciətlərə baxılması üçün onların qeydiyyatını aparıb, baxılması üçün müvafiq struktur bölmələrinə yönəldib və cavabların göndərilməsini təmin etmək;
  • Büroda arxiv işini təşkil edib və həyata keçirtmək
  • Kargüzarlıq xidmətinin həyata keçirilməsi işinə metodiki rəhbərliyi həyata keçirtmək;
  • Rəhbərliyin tapşırığı ilə fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər işlərin həyata keçirilməsini təmin etmək
  • Müəyyən cari saxlanılma müddətlərinin keçməsinə görə sənədlərin arxivə verilməsini təşkil etmək;

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan dili - əla
  • Rus  dili - əla

Kompüter bilikləri: 

  • Microsoft  Office proqramları. 

İş Təcrübəsi:

  • 2 il rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi;

Namizədlər (subject) yerinə vəzifənin adını qeyd etməklə aşağıdakı elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz. 

Seçilən
30
fed.az

1Mənbələr