İcbari Sığorta Bürosu
Kargüzarlıq bölməsinin müdiri
Son tarix 21 dek 2024 - [email protected]
İş yeri: Bakı.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan yazılı və şifahi müraciətlərə baxılması üçün onların qeydiyyatını aparıb, baxılması üçün müvafiq struktur bölmələrinə yönəldib və cavabların göndərilməsini təmin etmək;
- Büroda arxiv işini təşkil edib və həyata keçirtmək
- Kargüzarlıq xidmətinin həyata keçirilməsi işinə metodiki rəhbərliyi həyata keçirtmək;
- Rəhbərliyin tapşırığı ilə fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər işlərin həyata keçirilməsini təmin etmək
- Müəyyən cari saxlanılma müddətlərinin keçməsinə görə sənədlərin arxivə verilməsini təşkil etmək;
Dil bilikləri:
- Azərbaycan dili - əla
- Rus dili - əla
Kompüter bilikləri:
- Microsoft Office proqramları.
İş Təcrübəsi:
- 2 il rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi;
Namizədlər (subject) yerinə vəzifənin adını qeyd etməklə aşağıdakı elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.