25 Noyabr Bazar ertəsi günü ABŞ Ədliyyə Nazirliyi Google-a qarşı açdığı onlayn reklam texnologiyası işində son müdafiəsini edəcək.
İddia olunur ki, Google reklam bazarlarında monopoliya qurub, alıcıları və satıcıları bir araya gətirən reklam "birjasında" hökmranlıq etməyə çalışır. İddialara görə, Google rəqiblərini kənarlaşdırmaq və sənayedə nəzarəti saxlamaq üçün bazar gücündən sui-istifadə edir.
Google-dan ittihamlara cavab
Google iddia edir ki, prokurorlar ABŞ-ın antiinhisar qanunlarını səhv şərh edərək, onu rəqib xidmətlərə yönəltməyə məcbur edib. Şirkət iddianın Google-un xidmətlərini inkişaf etdirdiyi keçmiş illərə aid hadisələrə yönəldiyini və bu iddiaların artıq etibarsız olduğunu bildirib.
İclasda ifadə verən bəzi reklam yayımlayanlar, Google-un bəyənmədikləri xüsusiyyətləri təklif etməsinə baxmayaraq, platformanı tərk edə bilməyəcəklərini deyiblər. Onlar Google-un geniş reklam tələbi şəbəkəsinə daxil olmaqdan başqa yollarının olmadığını vurğulayıblar.
Əgər hakim Google-un qanunu pozduğuna qərar verərsə, Ədliyyə Nazirliyi Google-dan ən azı özünün reklam platforması olan Google Reklam Menecerini (Google Ad Manager) satmağı tələb edəcək
Analitiklər hesab edirlər ki, bu reklam texnologiyası iddiası Google-un onlayn axtarışda qeyri-qanuni inhisarını saxladığını iddia edən başqa bir məhkəmə iddiası ilə müqayisədə daha kiçik maliyyə riski ehtiva edir. Bundan da riskli digər məhkəmə işi Google-un Chrome brauzerinin satışını nəzərdə tutur.