AZ

“Marka etibarı satışdan sonrakı xidmətdə də qorunmalıdır” –Şervan Ada Avşar

Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az

“Markalar sifarişi aldıqdan sonra məhsulun çatdırılmasına qədər bütün mərhələlərdə məsuliyyət daşıyırlar.Marka olmaq məhsulu istehsaldan müştərinin əlinə keçənə qədər izləməyi, onun keyfiyyətinə və müştəri məmnuniyyətinə cavabdeh olmağı bacarmaq deməkdir”.

 Bu fikirləri Banco.az-a açıqlamasında elektron ticarət və rəqəmsal marketinq üzrə məsləhətçi Şervan Ada Avşar səsləndirib.

“Bəzən alıcılar sifariş etdikləri məhsulu aldıqdan sonra problemlərlə qarşılaşırlar.  Ya sifariş verilən məhsul düzgün göndərilmir, ya məhsulda hər hansı qüsur aşkarlanır, ya da alıcı müəyyən səbəblərlə narazı qalaraq məhsulu geri qaytarmaq istəyir. Bu halda marka olaraq hər bir detalı diqqətlə nəzərə almaq və müştəri ilə qarşılıqlı anlayış yaratmaq vacibdir”.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Seçilən
12
banco.az

1Mənbələr