Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az
Elektron ticarət sahəsində uğurlu satış platforması seçimi biznesinizin tələblərinə, hədəf auditoriyanıza və məhsul çeşidinizə bağlıdır.
Banco.az dünya üzrə ən çox istifadə edilən və effektiv nəticələr verən bəzi platformalar haqqında məlumatı təqdim edir:
1. Shopify - istifadəçi dostu interfeysi və geniş funksionallığı ilə tanınan bir platformadır. O, müxtəlif ölçülü bizneslər üçün uyğun olub, məhsul idarəetməsi, ödəniş inteqrasiyaları və marketinq alətləri təklif edir. Shopify, həmçinin dropshipping biznesləri üçün də əlverişlidir.
2. WooCommerce -WordPress üzərində işləyən WooCommerce, açıq mənbəli və yüksək fərdiləşdirilə bilən bir platformadır. O, geniş plugin və mövzu dəstəyi ilə fərqli ehtiyaclara cavab verir. Xüsusilə, texniki bilikləri olan istifadəçilər üçün daha çox nəzarət imkanı təqdim edir.
3. BigCommerce -Bu geniş inteqrasiya imkanları və inkişaf etmiş analitika alətləri ilə tanınır. O, həm B2B, həm də B2C satışları dəstəkləyir və beynəlxalq satışlar üçün əlverişli həllər təqdim edir.
4. TikTok - xüsusilə gənc auditoriyaya çatmaq üçün effektiv bir satış kanalı kimi önə çıxıb. Platforma üzərindən məhsul tanıtımı və satışları həyata keçirmək mümkündür.