Bakı. Trend:
Bu il "Black Friday", yəni "Qara Cümə" endirimləri 29 Noyabrcümə gününə planlaşdırılıb. Belə ki, mağazalarda məhsullara xüsusiendirimlər təşkil ediləcək. Artıq bəzi dükanlarda endirimlərbaşlayıb. Son illər bu ənənə ölkəmizdə də formalaşır.
Trend-inpaytaxt sakinləri arasında apardığı sorğuya əsasən belə nəticəyəgəlmək olur ki, bu endirimlər ya həqiqi deyil, ya da azdır.
Məsələ ilə bağlı Trend-ə açıqlamasında marketoloq Orxan Hacıyevbildirib ki, bəzi hallarda bu endirimlər real və dəyərli ola bilər,amma çox vaxt yerli bazarda müəyyən yanılmalar və hiylələr dəmövcuddur.
"Azərbaycanda bəzi mağazalar "Black Friday" zamanı endirimlərtəklif edərkən əvvəlki qiymətləri süni şəkildə artırır, sonra həminqiymətlərdə "endirim" tətbiq edir. Məsələn, bir məhsulun qiyməti"Black Friday"dən əvvəl artırıla bilər və sonra həmin qiymətüzərindən endirim təqdim olunur, halbuki əvvəlki qiymət gerçəkdəçox da yüksək olmayıb.
Çox zaman "Black Friday" endirimləri yalnız bəzi məhsulnövlərinə və ya məhdud sayda məhsula aid edilir. Bu, xüsusiləpopulyar elektronika və texnologiya məhsullarında müşahidə olunur.Yəni endirimli məhsul müəyyən sayda olur və ya yalnız müəyyənmodellər üzərində tətbiq edilir. Bu, çox vaxt alıcıları cəlb etməküçün istifadə edilən bir taktika ola bilər.
Azərbaycanda "Black Friday" endirimləri, adətən, həmmağazalarda, həm də onlayn platformalarda təklif olunur. Onlaynalış-verişdə bəzən daha geniş və müxtəlif endirimlər olur, ammaburada da saxta və "yalancı endirimlər" problemi mövcuddur. Bəzihallarda onlayn satış saytlarında qiymətlər əvvəlki dövrə nisbətənçox yüksək olur, sonra "endirim" tətbiq edilərək, həmin qiymətlərəvvəlki qiymətə yaxınlaşdırılır.
Texnologiya və elektronika məhsulları, xüsusən telefonlar,televizorlar, noutbuklar və qulaqlıqlar, "Black Friday" zamanıAzərbaycanda daha çox endirimə düşə bilər. Bu cür məhsullardabəzən, həqiqətən, real endirimlər olur. Ancaq burada da diqqətliolmaq lazımdır, çünki məhsulun köhnə modeli və ya artıq stokda olanmallar da endirimli qiymətlərlə satıla bilər.
Moda və geyim sahəsindəki endirimlər, adətən, faydalı olmayabilər. Bəzi pərakəndə satıcılar, həqiqətən də, "Black Friday"zamanı daha çox məhsul satmağa çalışır, amma qiymətlərin çox yüksəkolmaması üçün endirimlər daha çox vizual olaraq təqdim edilir.Geyim, ayaqqabı və aksessuarlar üzrə endirimlər çox zaman əvvəlkiqiymətlərlə müqayisədə o qədər də fərq yaratmır.
Azərbaycanda "Black Friday" endirimlərinin nə qədər realolduğunu müəyyən etmək üçün müxtəlif brendlər və mağazalarınyanaşmalarını qiymətləndirmək vacibdir. Böyük beynəlxalq brendlər,məsələn, "Apple", "Samsung", "Nike", "Adidas" kimi şirkətlər,adətən, daha doğru qiymət endirimləri təqdim edirlər. Lakin yerlibrendlər və kiçik mağazalar daha çox qiymət artımı və sonradanendirim siyasətinə keçə bilərlər", - o qeyd edib.
"Azərbaycanda "Black Friday" zamanı alacağınız məhsulun əvvəlkiqiymətini araşdırın və digər mağazalarda olan qiymətlərlə müqayisəedin. Beləliklə, həqiqətən, endirim edilib-edilmədiyini anlayabilərsiniz.
Bəzi mağazalar daha çox məhsul almanızı təşviq edəcək paketlərvə endirimlər təklif edə bilər. Bu, müştəriləri daha çox məhsulalmağa yönəldir, amma nəzərə alınmalıdır ki, bu paketlər hər zamanreal endirimlərə əsaslanmır.
Azərbaycanda onlayn alış-veriş edənlər üçün əlavə təhlükəsizlikməsələləri mövcuddur. Saxta saytlar və "Black Friday" adı altındafırıldaqçılıq halları da müşahidə oluna bilər. Buna görə də yalnıztanınmış və etibarlı onlayn mağazalardan alış-veriş etməkvacibdir.
Azərbaycanda "Black Friday" endirimləri bəzən real, bəzən isədaha çox marketinq hiyləsi ilə bağlı ola bilər. Endirimliməhsulların, həqiqətən, qiymətinin düşüb-düşmədiyini təhlil etməküçün əvvəlki qiymətləri araşdırmaq, məhsulun əsl qiymətini müqayisəetmək və ehtiyatla yanaşmaq vacibdir. Yalnız ehtiyacınız olanməhsulları almağa çalışın və alış-verişinizi planlı şəkildəaparın", - deyə marketoloq qeyd edib.