AZ

"Kapital Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

Kapital Bank

İşçi Bağlılığı və Motivasiya şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi

Son tarix 28 dek 2024 - Müraciət et

Rol haqqında

İşçi Bağlılığı və Motivasiyası üzrə aparıcı mütəxəssis Kapital Bank daxilində güclü və davamlı münasibətlərin qurulmasına dəstək olacaq peşəkardır. Əsas məqsədi effektiv ünsiyyət və motivasiya strategiyaları vasitəsilə işçi məmnuniyyəti və işçi bağlılığını yaratmaqla yanaşı dinamik və daima inkişaf edən mühitin ayrılmaz hissəsi olacaqdır. Bank əməkdaşları tərəfindən sadəcə biznes iş yeri kimi deyil, etibarlı, dürüst və davamlı bir mühitin mövcud olduğu birlik kimi qəbul edilməsi bizim üçün vacibdir. Bu istiqamətdə bizə dəstək olacaq və birlikdə böyük nailiyyətlərə doğru addımlayacağımız perspektivli əməkdaşın axtarışındayıq.

Öhdəliklər

  • Əməkdaşlar üçün daimi olaraq motivasiya və məmnuniyyət sorğularının keçirilməsi;
  • Exit və Stay müsahibələrinin həyata keçirilməsi və action plan üzə təklifləırin təqdim edilməsi;
  • Proseslər üzrə optimallaşdırmaya dəstək verilməsi;
  • Əməkdaşlar üçün motivasiya tədbirlərinin təşkilini dəstək verilməsi.

Tələb olunan bacarıq və təcrübə: 

Sizin barənizdə: 

  • Minimum 2 il HR təcrübəsi olan
  • Ali təhsilli -İnsan resursları, psixologiya, sosiologiya, idarəetmə sahələri üzrə ali təhsil arzu olunandır
  • Ünsiyyətcil
  • Stresə davamlı
  • Empatiya hissi güclü olan
  • Nəticə və həll yönümlü
  • Aktiv və təşəbbüskar
  • Öyrənməyə həvəsli
  • Azərbaycan dili mükəmməl, rus dili arzuolunandır.

İşə qəbul prosesi

Seçim prosesi aşağıdakı əsas mərhələlərdə həyata keçir:

  • CV yoxlanışı 
  • Müsahibə
  • İmtahan 
  • Yekun müsahibə

Bizimlə işləməyin üstünlükləri

  • Biz müştərilərimizə dəyər verir və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
  • Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.
  • Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.
  • İş modeli: Hibrid
  • Ofis: Rəngarəng, maraqlı və rahat işləmək üçün hər bir şəraiti olan ofisimiz var. 
  • Sərbəst geyim: İşçilərimiz ofisə özünü rahat hiss etdiyi geyimdə gəlirlər.

Maraqlanan kandidatlar link-ə keçid edərək, müraciət edəbilərlər.

 

Daxili kommunikasiya şöbəsinin Korporativ Sosial Məsuliyyət bölməsinin aparıcı mütəxəssisi

 Son tarix 28 dek 2024 Müraciət et

Rol haqqında

Kapital Bank-ın Korporativ Sosial Məsuliyyət bölməsinə aparıcı mütəxəssis axtarışındayıq. Qırmızı Ürəklər Fondu Kapital Bank tərəfindən təsis edilib və bankın korporativ sosial məsuliyyət sahəsinə aid istiqamətlərindən biridir. Bu sahədəki hazırkı məqsədimiz ictimai və sosial əhəmiyyətli, cəmiyyətimiz üçün həssas və vacib olan məsələlərlə əlaqədar sosial təşəbbüslərin, maarifləndirmə, təlim-tədris, sosial yönümlü aksiyaların, layihələrin həyata keçirilməsidir. Cəmiyyətə töhfə vermək, onun inkişafında paya sahib olmaq, ölkəmizin gələcək rifahı üçün çalışmaq bizim əsas məqsədlərimizdən biridir. Əminik ki, yeni KSM əməkdaşımız bu məqsədlərə birlikdə nail olmağımızda əhəmiyyətli rol oynayacaq.

Öhdəliklər

  • Vətəndaş cəmiyyəti sahəsində (QHT) layihələrin idarə edilməsi;
  • Müxtəlif sosial tədbirlərin, layihələrin hazırlanması və icra edilməsi;
  • Müxtəlif KSM layihələrinin təşəbbüsü və icra edilməsi, bu istiqamətdə tərəfdaşlarla müvafiq işlərin aparılması, koordinasiyanın təşkil edilməsi;
  • KSM layihələrinin icrası ilə əlaqədar müvafiq dövlət və özəl qurumlar, təşkilatlar, agentliklə, konüllülərlə və s. əməkdaşlıq edilməsi, layihənin tam şəkildə icrasının təmin edilməsi;
  • KSM layihələrinin A-dan Z-yə planlaşdırılması, büdcələnməsi, icra edilməsi, hesabatın təqdim edilməsi işlərinin görülməsi;
  • Həyata keçirilən KSM fəaliyyəti haqqında kommunikasiyanın hazırlanması;
  • KSM ilə əlaqədar əsas paydaşların (Vətəndaş Cəmiyyəti İnstitutları, media, hökümət, müştərilər və s.) ehtiyaclarının araşdırılması, təhlil edilməsi və müvafiq təkliflərin hazırlanması;
  • Həyata keçirilən tədbirlərin nəticələrini təhlil etmək, aylıq, rüblük və illik hesabatları tərtib etmək;
  • Layihələrin monitorinqini aparmaq

Tələb olunan bacarıq və təcrübə

Sizin barənizdə: 

  • Ali təhsil;
  • QHT-lər, vətəndaş cəmiyyəti sektoru layihələri ilə iş təcrübəsi;
  • Layihələrin idarə edilməsi sahəsində ən azı 2-3 il iş təcrübəsi;
  • Ünsiyyət qurmaq və komandada işləmək bacarığı;
  • Standart MS Office proqramlarında yüksək səviyyədə işləmək bacarıqları (Word, Excel, PowerPoint və s.)
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilində səlis danışmaq və yazmaq (ingilis dili və rus dili biliyi arzuolunandır);
  • Layihə idarəetmə bacarığı;
  • Təşklatçılıq və təmsil etmək bacarığı;
  • Kreativlik və nəticə yönümlülük;

İşə qəbul prosesi

Seçim prosesi aşağıdakı əsas mərhələlərdə həyata keçir:

  • CV yoxlanışı 
  • Müsahibə
  • İmtahan 
  • Yekun müsahibə

Bizimlə işləməyin üstünlükləri

  • Biz müştərilərimizə dəyər verir və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
  • Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.
  • Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.
  • İş modeli: Hibrid
  • Ofis: Rəngarəng, maraqlı və rahat işləmək üçün hər bir şəraiti olan ofisimiz var. 
  • Sərbəst geyim: İşçilərimiz ofisə özünü rahat hiss etdiyi geyimdə gəlirlər.

Uyğun olan namizədlər linkə keçid edərək vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

 

 

Biznesə dəstək departamentinin Partnyor biznesinə dəstək şöbəsinin POS terminallara texniki dəstək bölməsinin mütəxəssisi

 Son tarix 28 dek 2024 Müraciət et

Rol haqqında

Kapital Bank-ın Elektron ticarətinə qoşulmaq istəyən müştərilərimizə, WEB və ya App üzrindən ödəniş sisteminin quraşdırılması üçün, peşakar Mütəxəssis axtarırıq. Biz müştərilərimizə operativ , peşakar və ən başadüşülən formada ödəniş sisteminin inteqrasiyasına dəstək oluruq.

Öhdəliklər

  • Məlumat bazası və cədvəllərlə isləmə qabiliyyəti,müvafiq hesbatların hazırlanması üçün scriptin yazılması bacarığı
  • APİ və Postman ilə işləmə bacarığı,Request-Response anlayişları
  • XML və JSON məlumat tipləri ilə işləmək
  • WEB proqramlaşdırma üzrə ilkin biliklər,üebsayt bazası ilə yaxından tanişlıq,Opencart,WooCommerce ilə işləmək üstünlükdür
  • Responsive design –Mobile, Web design, HTML, CSS üzrə baza bilikləri
  • E-commerce əməliyyatları ilə yaxından tanış olan namizədlərə üstünlük veriləcək

Tələb olunan bacarıq və təcrübə:

Sizin barənizdə: 

  • Ali təhsil (Iqtisadi ixtisas olması arzu olunandır) 
  • Təcrübə: 6 ay - 1 il 
  • Texniki bilik mütləqdir 
  • Kompyuter bilikləri: MS Office,MS Execel, MS word 
  • SQL üzrə baza bilikləri 
  • Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dilərini yaxşı səviyyədə bilmək 
  • İşgüzar ünsiyyət və komandada işləmə bacarığı 

İşə qəbul prosesi:

Seçim prosesi aşağıdakı əsas mərhələlərdə həyata keçir:

  • CV yoxlanışı 
  • Müsahibə
  • İmtahan 
  • Yekun müsahibə

Bizimlə işləməyin üstünlükləri:

  • Biz müştərilərimizə dəyər verir və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
  • Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.
  • Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.
  • İş modeli: Hibrid
  • Ofis: Rəngarəng, maraqlı və rahat işləmək üçün hər bir şəraiti olan ofisimiz var. 
  • Sərbəst geyim: İşçilərimiz ofisə özünü rahat hiss etdiyi geyimdə gəlirlər.

Maraqlanan kandidatlar link-ə küçid edərək müraciət edəbilərlər.

 

 

Seçilən
8
fed.az

1Mənbələr