AZ

2024-cü ilin ən bahalı və yaddaqalan reklamları

Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az

2024-cü il reklam dünyasında yüksək büdcəli və innovativ kampaniyalarla yadda qaldı.

Banco.az  bu ilin ən bahalı və diqqətçəkən reklam kampaniyalarını təqdim edir:

1. Starbucks – “Drink In, Breathe Out”
Starbucks, 2024-cü ilin Yeni il kampaniyasında stop-motion, 2D və 3D animasiya texnikalarını birləşdirərək isti və nostalji atmosfer yaradıb. Onun bu reklamı yüksək istehsal dəyəri və kreativ yanaşma ilə geniş kütlənin diqqətini çəkdi.

2. Kitchen Warehouse Australia – “Black Friday”

Black Friday endirim kampaniyasında istifadə edilən innovativ açıq hava reklamı yüksək büdcə sərfiyyatı və diqqətçəkən billboard dizaynı ilə seçildi. Bu reklam nəticəsində satışlar maksimum həddə çatdı, kreativ yanaşma ilə marka tanındı.

3. DoorDash – “All The Ads” (Super Bowl)
Super Bowl reklamı zamanı DoorDash, yayımlanan bütün reklamların məhsullarını platforması vasitəsilə istifadəçilərə çatdıracağını elan etdi. Bu ideya, fərqli yanaşması və böyük büdcəsi ilə ən çox diqqət çəkən reklam kampaniyalarından biri oldu.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Seçilən
13
banco.az

1Mənbələr