Azərbaycan Hava Yollarına məxsus “Embraer-190” təyyarəsinin Aktauda qəzaya uğraması bir sıra suallara səbəb olub.
Yenicag.az xəbər verir ki, bu barədə sualları aviasiya üzrə qazaxıstanlı ekspert Serik Muxtıbayev cavablandırıb.
Onun sözlərinə görə, uçuşdan əvvəl ekipaj alternativ aerodromları müəyyən edir: “Yanacağın miqdarı, hava şəraiti, sərhədləri keçmək zərurəti və digər parametrlər hesablanır. Çox güman ki, onlar Aktaunu alternativ hava limanlarından biri kimi planlaşdırıblar. Bu baxımdan ekipaj çox güman ki, normal hərəkət edib. Başa düşdüyüm kimi, hava şəraitinə görə Mahaçqalaya enə bilməyib, kapitan Aktauda eniş etmək qərarına gəlib. Bu, uçuşların təhlükəsizliyini təmin etmək üçün normal təcrübədir”.
Ekspert təyyarənin uçuşun 37-ci dəqiqəsində radarlardan itdiyini, sonra yenidən peyda olmasını belə şərh edib: “Təyyarədən çəkilən videoda oksigen maskalarının açıldığını gördüm. Bu, texniki bir şeyin baş verdiyini göstərə bilər. Maskalar adətən depressurizasiya zamanı və ya digər fövqəladə hallarda sərnişinlərin oksigenlə təmin edilməsi lazım olduqda düşür. Təyyarə transponderdən istifadə edərək siqnal göndərir və onun köməyi ilə hərəkət izlənir. Əgər onun siqnalı itibsə, bu o deməkdir ki, elektrik sönmüş və ya başqa bir şey ola bilər. Ola bilsin ki, pilotlar mühərriki yenidən işə salmağa çalışırdılar və bunun üçün bütün təyyarənin enerjisini kəsiblər. Çoxlu fərziyyələr ola bilər. Amma bütün bunlara istintaq zamanı aydınlıq gələcək. Qara qutu vəziyyəti qiymətləndiriləcək”.
Muxtıbayev həmçinin qeyd edib ki, təyyarə qeyri-sabit uçub və pilotlar vəziyyəti düzəltməyə çalışıb: “Quşların eyni anda iki mühərrikə girməsi çətindir. Və bir mühərriklə də uçuşa davam edə bilərsiniz. Bundan əlavə, ilkin məlumata görə, bir saatlıq uçuşdan sonra ekipaj texniki nasazlıqlar barədə məlumat verib. Və bir saatlıq uçuşdan sonra təyyarə kifayət qədər yüksəklik əldə etmişdi. Bunu istisna etmək olmaz, lakin quşların toqquşması ən çox uçuş və eniş zamanı baş verir. Hündürlük əldə etdikdən sonra bu ehtimal quşların kütləvi köçü zamanı baş verə bilərdi. İndi isə qışdır, hansı köç var?”
Ekspert təyyarənin suya endirilməsi ehtimalını da dəyərləndirib: “Suya eniş ən arzuolunmaz variantdır. Suya doğru yanaşma bucağını seçməsəniz, təyyarə dərhal parçalanacaq. 15 il əvvəl bir pilotun Hudzonda təyyarəni suya endirə bilməsi yalnız onun bacarığıdır. Pilotlar kamikadze deyil – onlar ilk növbədə özlərini və sərnişinlərini xilas edirlər. Yəqin ki, transkriptdən daha aydın olacaq. Amma məncə, onlar təyyarəni mümkün qədər təhlükəsiz yerə endirmək üçün əllərindən gələni etdilər”./unikal