Rusiyada Airbus A320neo və A321neo təyyarələrinin yarısının uçuşları dayandırılıb.
Hafta.az-ın RBC-ya istinadən yazdığına görə, ölkədəki hava yolları şirkətləri 66 təyyarədən 34-nü mühərrikdə texniki nasazlıqlara görə xidmətdən çıxarıb. Xəbərə görə, S7 Hava Yolları öz parkındakı 39 təyyarədən 31-ni park etməli olub.
Problemin kökü Amerika Pratt & Whitney və Fransız Leap mühərriklərinin texniki xidmət və resurs problemlərindədir. Mütəxəssislər bəzi mühərriklərin resurslarının tükəndiyini və texniki xidmət göstərilmədiyi üçün təyyarələrin 2026-cı ilə qədər tamamilə sıradan çıxa biləcəyini bildirirlər. Mühərriklərə qısa texniki qulluq müddətləri köhnə nəsil mühərriklərlə müqayisədə ciddi dezavantajdır.
Aviaşirkətlər təyyarələrini texniki xidmət üçün xaricə göndərmək istəsələr də, sanksiyalar bu prosesi çətinləşdirir. Avropa İttifaqı, ABŞ və digər ölkələr 2022-ci ildə Rusiya aviaşirkətlərinə uçuş və hissələrin tədarükünə məhdudiyyətlər qoyub. Bundan əlavə, texniki xidmət üçün tələb olunan hissələrin ölkəyə gətirilməsi də maneələrlə üzləşir.
Rusiya rəsmiləri yerli imkanların təyyarələrə texniki xidmət göstərmək üçün yetərli olduğunu iddia etsələr də, mütəxəssislər narahatdırlar. Airbus rəsmiləri ehtiyat hissələrinin və proqram təminatının yenilənməsinin olmaması səbəbindən təyyarələrin təhlükəsizliyi ilə bağlı şübhələrini bildirirlər. Bununla belə, Rusiya Nəqliyyat Nazirliyi bildirir ki, təyyarələr hava şəraitinə uyğunluğunu saxlaya bilir.