Ermənilər siyasi fəaliyyətə polifoniya gətirmək istədilər, xaotizm alındı
Bu sərlövhəni görən siyasətdən uzaq oxucu dərhal etiraz edəcək ki, fransızlar dünyanın ən mədəni xalqlarından biridir və onların yaratdığı musiqi əsərləri hansısa simfoniyanı darmadağın edə bilməz. Əlüstü razılaşaraq əlavə edirəm ki, XXI əsrdə də müstəmləkəçilik əməllərindən əl çəkmək istəməyən, hələ də münaqişə törətməklə, xalqlara qan-qada, bədbəxtçilik gətirməklə məşğul olan fransızların tarix boyu yaratdıqları mükəmməl musiqi nümunələrini heç kəs inkar eləmir, mən də həmçinin. Ancaq Parisin musiqi improvizələri qaraçı ermənilərin “uğur simfoniyası”nın klavirinə əlavə ediləndə xaotizmdən başqa heç nə yarana bilməzdi və yaranmadı.
Əvvəla, polifoniya termini yunancadır və eyni vaxtda səslənən bir neçə bərabər hüquqlu və müstəqil bədii əhəmiyyətli melodik xətləri cəmləşdirən çoxsəslilik deməkdir. Daha çox simfonik əsərlərdə istifadə edilir. Bu məqamda ermənilər Moskva, Vaşinqton, Tehran, Paris, Brüssel, Dehli, eləcə də, digər paytaxtlardan eşitdikləri istənilən çağırışı öz fəaliyyətlərinə əlavə etməyə çalışdılar. Çünki hayların konkret düşüncə tərzi yoxdur, bütün dövrlərdə mif, əfsanə, rəvayət və digər uydurmalarla yaşayıblar.
Bundan başqa, mütəxəssislər yazırlar ki, polifonik musiqidə uzlaşdırılan melodik xətlər müxtəlif intonasiya və ritmik quruluşa, kulminasiya və kadanslara malik olsa da, müəyyən qayda-qanunlara əsaslanaraq, birgə səslənmədə qovuşdurulur. Ermənistanda indiyədək hansı qayda-qanun olub ki, birgə səslənməyə də nail olsun? Bundan sonra da həmin məqsədə nail ola biləcəkləri şübhə altındadır.
Xaotizm isə latın sözü olaraq qarmaqarışıqlıq, qaydasızlıq, nizamsızlıq, hərc-mərclik deməkdir. Ermənilərin də başa düşməsi üçün bu termini başqa dildə də təqdim edək– хаотичность. Vəssalam! Ermənilər yeddi yox, on yeddi paytaxtdan da səs alıb “uğur simfoniyası” yaratmaq istəsələr, yenə faydası olmayacaq. Ya ordunu güdaza verəcəklər, ya iqtisadiyyatı, ya ərazilərini, ya da lap milli dövlətçiliklərini. Çünki onlar fransızlara baxmasınlar. Fransızlar mədəni nümunələr də yarada bilirlər, müstəmləkə kimi saxladıqları ölkələrdə qan tökməyi, milyonlarla insana zülm etməyi də bacarırlar. Ermənilər isə terror, təxribat, işğal, separatçılıq törətməkdən , şəhər və kəndləri viranəyə çevirməkdən başqa heç nə bacarmırlar. Əstəğfürullah, onlar tarixi saxtalaşdırmağı və maddi-mədəni nümunələri oğurlamağı da yaxşı bacarırlar.
Mədəni nümunələr demişkən, yuxarıda izah eləməyə başladığımız musiqi terminləri yarımçıq qaldı. Yəni klaviri də yada salmışdıq. Klavir alman sözüdür. Opera və ya simfoniya partiturasının klavişli musiqi alətlərinə – royal, pianino və sair uyğunlaşdırılmasına klavir deyilir. Son otuz ildə Paris ermənilərin klavirinə elə “əlavələr” edib, hayların təfəkkürünə elə od qoyub ki, indi nəinki özləri, hətta almanlar da müasir İrəvan klavirindən baş aça bilmirlər.
Bu, nə deməkdir? O deməkdir ki, Ermənistan rəhbərliyi 44 günlük İkinci Qarabağ müharibəsindən sonra Azərbaycanla sülh danışıqlarına getməyə, delimitasiya və demarkasiya proseslərinə başlamağa razılıq vermişdi. Yəni, nəyəsə nail ola bilərdik. Paris imkan vermədi. Emmanuel Makron açıq-açığına bütün proseslərin pozulmasına çalışdı və istənilən nəticə Ermənistanın ziyanına, erməni xalqının əleyhinə oldu.
Məlum olduğu kimi, fevralın 15-də Münxendə Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevlə Ermənistan baş naziri Nikol Paşinyanın görüşü keçirilib. Azərbaycan tərəfi bu görüş haqqında ətraflı, təfsilatlı məlumat verməsə də, Nikol Paşinyan Münxendəki və Almaniyanın digər şəhərlərindəki erməni diasporunun təmsilçiləri ilə görüşdə öz sevincini gizlədə bilməyib.
Nikol Paşinyana istinad edən Arminfo.am fevralın 19-da yazıb ki, Almaniya Federativ Respublikasının Kansleri Olaf Şoltsun təşəbbüsü ilə ayın 15-də Münxendə keçirilən İlham Əliyev – Nikol Paşinyan görüşü səmərəli və konstruktiv olmuşdur: “Azərbaycan Prezidenti özü də Almaniyada BMT-nin Baş katibi ilə görüşdə Ermənistan rəhbəri ilə danışıqları səmərəli adlandırmışdır”.
Diqqət yetirin, Azərbaycan Prezidenti bu görüşü səmərəli adlandırır, Ermənistan rəhbərliyi rəsmi Bakının bu mövqeyini şadyanalıqla dilə gətirir. Almaniya rəhbərliyi bu nəticədən məmnun olduğunu söyləyir, BMT Baş katibi Azərbaycan və Ermənistan rəhbərlərinin mövqeyini alqışlayır... Bəs Paris nə deyəcək? Makron hələ pusqudadır. Hələ Ermənistanın “uğur simfoniyası”na əlavə ediləsi fransızsayağı notlar üzərində düşünür.
Amma ola bilsin ki, onun dirijorluğu daha işə yaramasın. Çünki Prezident İlham Əliyevin dövri olaraq təkrar etdiyi “Heç kəs dəmir yumruğu unutmasın!” xəbərdarlığı hamının qulağında, dövlət başçımızın növbəti seçkidən dərhal sonra Ankarada yüksəksəviyyəli görüşlər keçirməsi isə dünyanın gözünün qarşısındadır. Yəni, Paris axır ki, Ermənistanın məhz İrəvanın istədiyi kimi addım atmasına imkan verməlidir və verəcək. Başqa yol yoxdur.
İttifaq MİRZƏBƏYLİ
- Ночной Режим
- Домашняя страница
- Статистика
- Источники
- Рейтинг
- Погода
- Валюта