MFX-Trading
Risk və daxili nəzarət üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 noy 2024 - [email protected]
Təsvir
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Qrupun fəaliyyətinə və məqsədlərinə təsir göstərə biləcək potensial riskləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək və prioritetləşdirmək. (Maliyyə risklərini əhatə etməklə)
- Risk idarəetmə strategiyaları, siyasətlər və prosedurlar hazırlamaq, həyata keçirmək və təkmilləşdirmək;
- Risk idarəetmə proseslərinin effektivliyini izləmək və hesabat vermək, həmçinin tənzimləyici tələblərə uyğunluğu təmin etmək.
- Daimi risk qiymətləndirmələri aparmaq, yeni ortaya çıxan riskləri müəyyən etmək və onların aradan qaldırılması üçün tədbirlər tövsiyə etmək.
- Müxtəlif şöbələrlə, daxili audit komandası ilə əməkdaşlıq edərək risk idarəetmə təcrübələrini digər struktur bölmələrin gündəlik əməliyyatlarına inteqrasiya etmək.
- Risk idarəetmə fəaliyyətləri və biznes proseslərinin təkmilləşdirilməsi barədə mütəmadi hesabatlar hazırlamaq və təqdim etmək.
- Daxili və xarici auditlərdə zəruri sənədlər və məlumatlar təmin etməklə dəstək olmaq.
- Əməkdaşlara risk idarəetməsi üzrə metodoloji dəstəklənməsi və məlumatlıq səviyyəsinin artırılması üzrə tədbirlərin təşkili
Vakansiyanın tələbləri:
- Ali iqitsadi təhsil;
- Risk idarəetməsi, biznes proseslərinin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- İngilis dili yaxşı səviyyədə;
- MS Office proqramları yaxşı səviyyədə;
- Maliyyə sahəsində sertifikatlarının olması arzuolunandır.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Konfliktlərin idarə edilməsi bacarığı;
- Analitik düşüncə tərzi və məsələlərin həllinə sistemli yanaşma bacarığı;
- Kommunikasiya bacarıqları.
- Risk idarəetmə proqramları, biznes proseslərinin idarəetmə alətləri və Microsoft Office proqramlarını bilmək.
- Mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları ilə müstəqil işləmək və komanda ilə əməkdaşlıq etmək qabiliyyəti.
Əmək haqqı 800-1200 AZN və əlavə bonus
İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək.
İş yeri ünvanı: Xətai Plaza Müraciət etmək üçün CV-nizi qeyd edilmiş email adresinə vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərməyinizi xahiş edirik. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Daxili Auditor
Son tarix 01 noy 2024 - [email protected]
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Daxili auditlə bağlı illik strategiyaların hazırlanması;
- İllik daxili audit planının hazırlanması;
- Periodik auditlərin koordinasiya edilməsi;
- Audit planları və proqramları əsasında daxili audit yoxlamalarının aparılmasının təmin edilməsi;
- Şirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təhlilinin həyata keçirilməsinin təmin edilməsi;
- Nəzarət sistemlərinin effektivliyi və uyğunluğunun yoxlanılması və qiymətləndirilməsinin təmin edilməsi;
- Qayda və prosedurların həyata keçirilməsinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi;
- Audit nəticəsində müəyyən edilmiş uyğunsuzluqlar haqqında audit hesabatlarının hazırlanması və Audit Komitəsinə və üst rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Audit nəticələri, verilmiş tövsiyələr və onların icra müddətlərinin müəyyən edilməsi icrasına nəzarətin təmin edilməsi.
Vakansiyanın tələbləri:
- Ali hüquq və ya iqitsadi təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- İngilis dili biliyi yaxşı səviyyədə;
- MS Office proqramları yaxşı səviyyədə;
- Audit və ya Maliyyə sahəsində sertifikatlarının olması arzuolunandır.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Liderlik bacarığı;
- Konfliktlərin idarə edilməsi bacarığı;
- Analitik düşüncə tərzi və məsələlərin həllinə sistemli yanaşma bacarığı;
- Səlist və aydın danışıq qabiliyyətinin olması;
- Diqqətli olmaq baçarığı.
Əmək haqqı 800-1200 AZN və əlavə bonus
İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək.
İş yeri ünvanı: Xətai Plaza
Müraciət etmək üçün CV-nizi qeyd edilmiş email adresinə vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərməyinizi xahiş edirik.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.