"Orta məktəblərdə müəllimlərin vahid geyim forması ilə çıxış etməsi uzun müddətdir müzakirə olunan bir məsələdir. Bu yanaşmanın tətbiqi həm təhsilin keyfiyyətinə, həm də məktəbin ümumi atmosferinə təsir göstərə bilər. Vahid müəllim formasının tətbiqi ilə bağlı müsbət və mənfi tərəflər, həmçinin dünya təcrübəsində bu məsələyə yanaşma müxtəlifdir. Əlbətdə ki, biz istər Bakıda, istərsə də bölgələrdə bəzən bir neçə müəllimin geyiminin ümumtəhsil müəssisəsinə aid olmamasını, tədrisin təşkilinə yaraşmadığının şahidi oluruq"
Publika.az xəbər verir ki, bu sözləri Moderator.az-a açıqlamasında təhsil eksperti Kamran Əsədov bildirib. O, qeyd edib ki, müəllimlər üçün vahid geyim forması vacibdir:
"Öncə bunun müsbət xüsusiyyətlərini qeyd edim:
Peşəkar imic və nümunəvi davranış: Müəllimlər vahid geyim forması ilə tədris prosesində daha rəsmi və peşəkar bir görünüşə sahib olurlar. Bu, həm şagirdlər, həm də valideynlər arasında müəllimlərin ciddiyyətini və nüfuzunu artıraraq məktəb mühitində intizamın təmin edilməsinə kömək edir.
Bərabərlik prinsipi: Vahid geyim forması, müəllimlər arasında sosial və iqtisadi fərqləri gizlədərək bərabərlik yaratmağa kömək edir. Bütün müəllimlərin eyni şəkildə geyinməsi iş yerində sinfi və maliyyə statuslarından asılı olmayaraq hamının bərabər olduğuna dair mesaj verir.
Nizam-intizam və fokuslanma: Vahid geyim qaydası məktəbdə daha ciddi nizam-intizamı dəstəkləyə bilər. Şagirdlər müəllimləri nümunə olaraq qəbul edər və onların davranışına və geyimlərinə uyğun olaraq daha çox fokuslana bilərlər. Şagirdlər və müəllimlər arasında ortaq geyim qaydaları məktəb mühitində intizam və nizamın formalaşmasına yardım edir.
Vaxt və enerji qənaəti: Müəllimlər hər gün müxtəlif geyim seçmək məcburiyyətində qalmazlar və bu, vaxt və enerji qənaəti təmin edə bilər. Standart forma olduğunda, müəllimlər geyim seçimində narahat olmadan işlərinə daha çox fokuslana bilərlər.
Əlbətdə ki, tədqiqatlar nəticəsində deyə bilərəm ki, vahid formanın mənfi xüsusiyyətləri də var.
Fərdiyyətin məhdudlaşdırılması: Müəllimlər üçün vahid geyim forması onların şəxsi fərdiyyətini ifadə etmə imkanlarını məhdudlaşdıra bilər. Geyim, insanın öz şəxsiyyətini ifadə etmə yollarından biridir və vahid forma tətbiqi ilə müəllimlərin yaradıcılığı və fərdiliyinin sıxışdırılması riski yaranır.
Təhsil sahəsində kreativliyin azalması: Müəllimlər təhsilin yaradıcı tərəfləri ilə məşğul olan peşə sahibləridir. Onların fərqli geyim seçimi yaradıcılıqlarını və şəxsi üslublarını ifadə edə bilər. Vahid geyim tətbiqi müəllimlərin daha az spontan və sərbəst hiss etmələrinə səbəb ola bilər.