RU

Avropalı avtomobil istehsalçılarını çətin günlər gözləyir

 

Alman avtomobil nəhəngi Volkswagen (VW) və digər Avropa avtomobil istehsalçıları Çinli rəqibləri Avropada istehsal sahələri axtararkən bəzi zavodlarını bağlamağı düşünürlər.

Avropa avtomobil sənayesi üçün işlər pis görünür. Gözlənildiyindən daha az avtomobil satılır və yeni elektrik modellərinin əksəriyyəti saxlanılır. Söhbət təkcə Volkswagen (VW) zavodunun məcburi bağlanması ilə bağlı deyil; Renault və Fiat da sata biləcəklərindən daha çox avtomobil istehsal edir.

 

Bloomberg Intelligence-in araşdırmasına görə, Avropada BMW, Mercedes, Fiat, Renault və Volkswagen şirkətlərinin hər üç fabrikindən biri tələbatın az olması səbəbindən istehsal gücündən aşağı işləyir. Hazırda bəzi zavodlar istehsal xəttindən çıxa biləcək avtomobillərin yarısını belə istehsal edə bilmir.

 

Tam elektriklə işləyən Fiat 500e-nin istehsal olunduğu Stellantis Group-un Turində yerləşən Mirafiori fabrikində vəziyyət xüsusilə ağırdır. 2024-cü ilin birinci yarısında burada istehsal 60 faizdən çox azalıb. Belçikada bahalı Q8 e-tron-un istehsal olunduğu Audi fabriki də dağılmaq ərəfəsindədir.

 

Avropanın rəqibi Çin

Satış problemləri Fransanın şimalındakı Douai şəhərindəki Renault zavodunda və Drezdendəki VW zavodunda da əhval-ruhiyyəni pozur. Burada istehsal olunan elektrik avtomobilləri çətin ki, alıcı tapır və istehsalçılar itki verirlər.

 

ING-nin baş iqtisadçısı Carsten Brzseski DW-yə deyib: "Biz struktur dəyişikliyinin ortasındayıq. Bu, təkcə VW-yə deyil, bütün avtomobil sənayesinə aiddir. Biz görə bilərik ki, artan elektromobilliyə doğru bu beynəlxalq tendensiya daha böyük rəqabətə gətirib çıxarır".

 

Avropanın avtomobil istehsalçılarına, xüsusən də Çindən təzyiqlər artır. Aİ-nin Çin istehsalı olan elektrik avtomobillərinə tətbiq etdiyi cəza tariflərinə baxmayaraq, Xalq Cümhuriyyətinin istehsalçıları Aİ bazarında daimi yer tutmağa qərarlıdırlar.

 

Geely brendindən əlavə, Lynk & Co, Chery, Great Wall Motor və BYD gələcəkdə Avropadakı öz fabriklərində elektron avtomobillər istehsal etmək istəyirlər.

 

 

Avtomobil rəhbərləri uğursuz oldu?

Avropalı avtomobil istehsalçıları niyə elektromobilliyə keçməkdə belə çətinlik çəkirlər? Menecerlər Çindəki həmkarlarından fərqli olaraq qatarı qaçırdılarmı?

 

Carsten Brzeski deyir ki, sənaye eyni zamanda bir çox problemlə mübarizə aparır. Avtomobil sektorunda daha güclü beynəlxalq rəqabət və avropalılar arasında rəqabət qabiliyyətinin aşağı olması kimi bir çox problemlər bir araya gəlir.

 

Uzun illər Münhendəki Ifo İnstitutunun prezidenti olan Hans-Verner Sinn DW-yə müsahibəsində bunu idarəetmənin uğursuzluğu kimi görmür: “Biz deyə bilmərik ki, Volkswagen və ya digər şirkətlər, məsələn, bazardakı tendensiyanı əldən verdilər. Daha doğrusu, Avropalı siyasətçilər Çinin bu sahədə sürətli və effektiv olduğunu deyirlər."

 

Sinn, 2035-ci ildən başlayaraq Aİ-də daxili yanma mühərriklərinə qoyulan qadağa və getdikcə sərtləşən emissiya standartlarının "Yaşıl Müqavilə" adlanan qanunun qısa müddətdə bazar qanunlarını kökündən ləğv etdiyini və sektoru siyasi motivli transformasiya yoluna qoyduğunu bildirib. və bu vəziyyətdə uduzan tərəfin Avropa olacağını müdafiə edir.

 

Sinnin sözlərinə görə, Çin və Fransada elektron avtomobillərin istehsalının artması Alman avtomobil istehsalçılarının daxili yanma mühərriklərində texnoloji üstünlüyünü qırmaq üçün bir fürsət kimi qiymətləndirilib. Lakin Fransa və İtaliya kimi ölkələr məsələni yenidən şübhə altına almağa başladılar. Çünki onlar başa düşdülər ki, elektromobilliyə köklü keçiddən ən çox çinlilər faydalanır.

 

Carsten Brzeski bu qeyri-müəyyənliklərdə siyasətçilərin çəkdiyi ziqzaqların da təsirli olduğunu deyir: "İndi daxili yanma mühərriki nə olacaq? O, qalacaq, ya qalmayacaq? Nə vaxt ləğv olunacaq? Müddət yenidən uzadılacaq, ya yox? In Bu qeyri-müəyyənliklərə əlavə olaraq, Alman hökuməti 2023-cü ilin sonunda e-mühərrikə qərar verdi." "Avtomobil təşviqi mükafatını ləğv etmək qərarı, bu vəziyyətdə, e-nəqliyyat vasitələrinin içində qalması təəccüblü deyil istehsalçıların əlləri”.

 

Rifah təhlükə altında olacaq

ING-nin baş iqtisadçısı Bjeskinin fikrincə, Almaniya və Avropada avtomobil sənayesində mümkün tənəzzülün hazırkı rifahı təhlükə altına qoyacağı şübhəsizdir. Təkcə Almaniyada avtomobil sənayesi təchizatçılar, yan sənaye və dolayı yolla avtomobil istehsalçıları ilə iş görən bütün digər şirkətlərlə birlikdə iqtisadi məhsulun yeddi-səkkiz faizini təşkil edir.

 

Beynəlxalq iqlim klubuna zəng

Münhen iqtisadçısı Sinn, Almaniya kansleri Olaf Şolzun təklif etdiyi kimi, ən böyük CO2 emissiyalarından ibarət “iqlim klubu”nu nəzərdə tutur. Çin, Hindistan, Braziliya, ABŞ və Aİ kimi bütün əsas oyunçular qalıq yanacaq istehsalını və istifadəsini məhdudlaşdırmalı olacaqlar. Sinn hesab edir ki, Nobel mükafatlı ABŞ iqtisadçısı William Nordhaus tərəfindən irəli sürülən bu ideya əslində iqlimə kömək edə bilər və əlavə edir: "Başqa hər şey əslində bazar iqtisadiyyatına aid olmayan mərkəzi planlaşdırmanın qaranlıq siyasəti olardı".

 

Bütün iqtisadiyyatı iqlim və ətraf mühitin mühafizəsinə tabe edən “Yaşıl sövdələşmə” və ya “taksonomiya” kimi Aİ planları kökündən yaxşı niyyətli görünür. Lakin bu planlar rifahı pozmaq riski daşıyır, çünki onlar bazar qanunlarını üstələyir. Sinn, bir iqtisadçı olaraq bunu "fəlakət ssenarisi" olaraq gördüyünü bildirir: "İqtisadiyyatı belə məhv edə bilərsiniz. Bu səhvdən təcili dönüşü tövsiyə edirəm".

 

Məqsəd siyasətçilərə və həmkarlar ittifaqlarına təzyiq etməkdir?

Hannoverdəki KOM-lar üçün Tətbiqi Elmlər Məktəbindən (FHM) Frank Şvop nisbətən rahatdır: "Fakt budur ki, Volkswagen yüksək səviyyəli xalis mənfəət əldə edir. Məsələn, 2023-cü ildə 22,6 milyard avroluq rekord gəlir əldə etdi. Analitiklər "Şirkət bu il 20 milyard avro gəlir gözləyir, ona görə də böhran hələ bura çatmayıb, amma gələcəkdə özünü mütləq hiss etdirəcək”.

 

Sinnenin sözlərinə görə, VW rəhbərliyi cari əmək haqqı tələblərini azaltmaq və yeni elektrikli avtomobil həvəsləndirici bonusların tətbiqini təmin etmək üçün "təhlükə ssenarisi" yaradaraq siyasətçilər və həmkarlar ittifaqı üzvlərinə təzyiq göstərməyə çalışır.

 

Satışların azalması davam edir

Əyləcləri işə salan markalardan biri də İtaliyanın avtomobil nəhəngi Fiat idi. Fiat 500e modelinin Turindəki Mirafiori fabrikində istehsalı satışların azalması səbəbindən bir ay dayandırılıb.

 

Hans-Verner Sinn avtomobil sənayesindəki hazırkı mənzərəni belə ümumiləşdirir: "Volkswagen sadəcə erkən qurbandır. Tezliklə daha çox şey əlavə olunacaq."

Избранный
88
11
sam.az

8Источники