RU

Tacikistanın hava limanlarında “Elektron qapılar”ın tətbiqinə başlanılır

Yazını böyüt
Yazını kiçilt

Dekabr ayından etibarən Tacikistanın bütün beynəlxalq hava limanlarında sərnişinlərin xüsusi cihazlar vasitəsilə qeydiyyatdan keçməsinə imkan verən “Elektron qapılar”ın tətbiqinə start veriləcək. Hökumətin müvafiq qərarı imzalanaraq Ədliyyə Nazirliyinin məlumat bazasında dərc edilib.

Hafta.az-ın yazdığına görə, “Elektron qapılar”ın və ya avtomatik qeydiyyatın tətbiqi ideyası ilin əvvəlində yaranıb və artıq ilin ortalarında Düşənbə Beynəlxalq Hava Limanında sınaq rejimində iki belə cihaz quraşdırılıb. Sınaq uğurlu alındığı üçün dekabrın 1-dən Tacikistanın bütün beynəlxalq hava limanlarında “Elektron qapılar” fəaliyyətə başlayacaq.

Bildirilir ki, bu yenilik ölkə hökuməti tərəfindən sərnişinlərə xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi və hava limanlarında gözləmə vaxtının azaldılması məqsədilə həyata keçirilir.

İllərdir ki, hava limanlarından xaricə uçan sərnişinlər pasport nəzarətində uzun növbə gözləmələrindən şikayətlənirlər. Yeni sistemin tətbiqi ilə bu problemin həlli gözlənilir.

“Elektron Qapılar” istifadəyə verildikdən sonra sərnişinlər sərhədçilərlə əlaqə saxlamadan, xüsusi cihazlardan istifadə etməklə pasport nəzarətindən keçə biləcəklər.

“Elektron Qapılar” iki istiqamətdə fəaliyyət göstərəcək: həm gələn, həm də gedən sərnişinlər üçün. Onlar Tacikistanın bütün yetkin vətəndaşları, əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər üçün əlçatan olacaq.

“Elektron Qapılar”dan keçmə qaydası belədir: sərnişin pasportunu xüsusi qurğuya təqdim etməlidir. Sistem sənəd məlumatlarını kopyaladıqdan sonra şəxs avtomatik fotoqrafiyanın aparıldığı cihaza daxil olur. Bütün proses təxminən bir dəqiqə çəkir.

Yeni sistemin əsas üstünlüklərindən biri ondan ibarətdir ki, pasportlara artıq möhür vurulmayacaq. Sərnişinlərin giriş-çıxışı ilə bağlı bütün məlumatlar avtomatik olaraq Sərhəd və Viza İdarəetmə Sistemində qeyd olunacaq. Bu, pasport səhifələrini saxlayacaq və həmçinin texniki xətaların sayını azaldacaq.

Yeni sistem altı növ səyahət sənədini, o cümlədən mülki, diplomatik və xidməti pasportları, həmçinin BMT, sığınacaq axtaran və vətəndaşlığı olmayan səyahət sənədlərini qəbul edəcək. Sənədlər beynəlxalq ICAO (Beynəlxalq Mülki Aviasiya Təşkilatı) standartlarına uyğun olmalıdır.

Sistemin fasiləsiz işləməsini təmin etmək üçün aviaşirkətlərə əlavə öhdəliklər verilir. Onlar yola düşməzdən əvvəl Vahid Viza və Sərhəd Sisteminə zəruri məlumatlarla birlikdə sərnişinlərin tam siyahısını təqdim etməlidirlər. Bu məlumatlar xüsusi texniki tələblərə uyğun olmalıdır, məsələn, sərnişinlərin cinsi latın hərfləri ilə M (kişi) və F (qadın), ölkələrin adları isə üç hərfli ICAO kodları ilə göstərilməlidir.

Ayrı-ayrılıqda nəzərdə tutulub ki, zəruri hallarda təhlükəsizliyin təmin edilməsi məqsədilə Sərhəd Qoşunları Elektron Qapılardan istifadəni məhdudlaşdıra və ya müvəqqəti dayandıra bilər.

Əgər texniki səbəblərdən sistem sərnişini qəbul edə bilmirsə, o, adi qaydada pasport nəzarətindən keçə biləcək.

Избранный
11
hafta.az

1Источники