"Azerconnect" MMC, Texniki büdcələmə və hesabatlar üzrə aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir:
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xərcləri nəzarətdə saxlamaq üçün büdcə sərəncamçılarının verdiyi məlumatlar əsasında Şəbəkə və İT üzrə aylıq/rüblük/illik büdcə hesabatlarını təyin olunmuş vaxt çərçivəsində hazırlamağa kömək etmək;
- Büdcənin düzgün və təyin edilmiş vaxt çərçivəsində hazırlanmasının və ya ona düzəlişlərin edilməsinin Şöbə Rəisləri və Baş Texniki Direktorun/Maliyyə Direktorunun fikirləri və şirkətin məqsədlərinə müvafiq şəkildə həyata keçirilməsini təmin etmək üçün kömək etmək və onlarla məsləhətləşmək və onların razılığını əldə etmək;
- Təsdiq edilən hər bir Təsdiqetmə və Göndəriş Sorğusu üzrə TS/MS-nin hazırlanmasının büdcəyə uyğun nəzarət olunması;
- Maliyyə şöbəsinə görülmüş işlər barəsində aylıq hesabatlar təqdim etməye dəstək olmaq, il sonu maliyə hesabatlarını bağlamaq üçün lazım olan analizləri hazırlamağa dəstək olmaq;
- Ümumi büdcəni yeni proqnozlaşdırılan səviyyələrdə nəzarətdə saxlamaq.
Tələblər:
- Büdcə planlaşdırılması və analitika üzrə 1 il iş təcrübəsi olmaq (kapital xərcləri/əməliyyat xəcləri uçotu, EBITDA maliyyə hesabatı, gəlir hesabatı və s. ilə bağlı bilikləri olmaq);
- Maliyyə və ya digər müvafiq ixtisas üzrə magistr və ya bakalavr dərəcəsi;
- Büdcələmə prosesini yaxşı səviyyədə bilmək;
- Maliyyə, satınalma və maddi-texniki təminat prinsiplərini yaxşı səviyyədə bilmək;
- Maliyyə idarəetməsi və hesabat vermə bacarıqları;
- Komanda işi və əməkdaşlıq etmə bacarığı;
- MS Office proqramlarını sərbəst şəkildə bilmək (MS Project və MS Excel proqramlarını bilmək mütləqdir);
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərini səlis bilmək;
- Məlumat bazasının yaradılması və idarə edilməsi;
CV-nizi linkə daxil olaraq göndərə bilərsiniz.
Zemfira Ms
Fins.az